RGS presenteert maatschappelijk jaarverslag 2018-2019

Scroll

Traditie voortzetten

2019 is een bijzonder jaar in de geschiedenis van RGS. Met trots vieren we dit jaar het 60-jarig bestaan van wat ooit begon als de Rijssense Gebouwen Sloperij. In de afgelopen zes decennia is RGS uitgegroeid tot één van de grootste sloopbedrijven van Nederland.

Als eerste sloopbedrijf in Nederland publiceerde RGS in 2009 een maatschappelijk verslag, om onze acties en prestaties op het gebied van mvo inzichtelijk te maken. Tien jaar later en tien maatschappelijke verslagen verder mogen we spreken van een heuse traditie. In het maatschappelijk jaarverslag dat u nu in handen heeft, kunt u lezen welke inspanningen RGS het afgelopen jaar heeft gedaan als het gaat om maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Tot slot nodig ik u graag uit om samen met ons op 22 juni 2019 het 60-jarig bestaan van RGS te vieren tijdens onze open dag op onze hoofdvestiging in Rijssen. Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u dan met eigen ogen zien dat onderwerpen als veilig werken, duurzame inzetbaarheid en oog voor de leefomgeving bij RGS continue de aandacht hebben.

Herman Nijkamp

Klik op de afbeelding om de animatie te bekijken.